BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 25 April 2010

H.A.N.G.I.N

Sebelum itu, mulakan dengan lafaz

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Today is my mid examination day. I burnt the mid night oil in order to cover all the subject. I am used to it so I think I don't have much problems about that. I forced my eyes to open until 5 a.m. I begged my eyes for the sake of this particular exam. I am very happy my wicked eyes suddenly willing to help me and it accompany me to read all the non-sense medical facts and try to digest every single content of it. However, my uncooperative brain somehow vomited all the thing that I memorized since we started! I was so pissed off until I decided to close all the books and notes and giving my fatigue eyes to have some rest! So I close my eyes and suddenly I was transported to the other part of the universe.. cool!!

-----------------------------------------------------------------------------------

Tapi semuanya itu hanyalah ilusi. Tak sampai 20 minit aku tido, suddenly aku rasa tersangat lah panas! Aku bukak mata, rupa2nya blackout! xpe lah.. sebab dah penat sangat, otak pon macam dah nak tuntut cerai kalau baca notes lagi, so aku dengan keazaman yang penuh aku pergi la sambung tido... Unfortunately, aku dengar ada suara tikus bising.. aku bukak mata balik.. to my horror, baru aku sedar suara tikus tu bukanlah tikus sebenarnya, tapi manusia genit yang suke membebel!! WATIE!!!!!! mbak kostan aku!! Y a Allah, tolong la pagi2 ni dah memekak! xtahu ke orang tgah nak tido! kalau nak basuh kain basuh je la! emang butuh kalau nak nyuci kain tu harus brinsik!!! si katek ni kang aku pijak2 karang! dah la otak aku xleh nak terima any inputs, mata dah sangat mengantuk.. exam 2 jam je lagi.. boleh x kalau kau SENYAP!!! and fyi, suara ko tu xla sedap! xperasan ke, setiap kalu ko nak berborak dgn org lain sume ala2 buat2 sibuk! bukan sibuk tp buat2 sebok!xlarat nak layan ko tahu!!! tolong la ye.. kami bayar gaji mu untuk jadi mbak, bukan radio pagi2 buta ni.. ko hengat ko dah kerja kat rumah ni 15 tahun aku kesah???!!

-------------------------------------------------------------------------------

The worse part is, my exam is sucks!! nothing much to explain, most of us can't answer the questions! I wonder why is it so hard!