BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 22 April 2010

W.U

Selamat Malam dalam bahasa omputih good evening okey!

hari ni aku rasa nak menulis tp versi kampung mak bapak aku iaitu Melayu.. ceh!! macam la aku orang putih kan... belagak je lebih... padahal kalau la ada orang baca posts aku semua mesti masuk ICU sebab byk sgt muntah or esok dah kene sembahyang jenazah... teruk sgt punya pasal.. upsss.. xpela i xkesah... i nak belajar how to sepiking inglisss.. hahaha... grammar dah kompem ranap dah... bedal je la...

ape perasaan hari ni.. stress!! ape kess?? banyak kes! yang teragung, hari ni konon nye la baru nak jadi jutawan kali kedua p western union nak amik duit dari brunei.. sugar mommy postkan duit tanda kasih sayang kat aku.. pergi-pergi "maaf ya, WU mandiri hari offline, pergi ke muwardi aja" ok la kan selamat mbak yang cakap tu dengan penoh sopan dan santun... soo terimala.. masalahnya muwardi tu besar kot makcik oi.. kaki aku ni dah la tak ada lemak... jalan2 jauh mau dislocated semuanya!!! esok jalan xleh nak jalan macam aktor korea dah! haruslah sakit! pegel2 mbak oi! dah lah x bg tahu bank mana, macam main amazing race pulak kan... pusing2 keliling muwardi yang besar macam 3x pavilion tu cari bendera western union! gila!!!

dah sampai sure2 la aku macam baru abis sauna, selamat mas jaga tu xtegur aku... kalau tegur memang ketepek sekali kene kat muka! PANGGG!!! xpun aku lap kat muka kau peluh ketiak aku! penat macam semot!! semot pon xpenat macam ni! haaih..hangin aku...

bank ni lagi indah, dah la lampu malam ala2 nak buat tempat simpan dadah ke pelacur ke.. xpon TKI yang nak anta jadi PATI!!! kerusi untuk customer lak, siapa nak duduk tarik je kerusi kat meja customer service tu... ko hengat ni hape? woi kedai kopi yang cikai tu pon ada kerosi plastik! open air, xda AC.. korang? ya Allah , tolong la.. jgn la kedekot sgt... perot semua yang laki2 dah boncet, cukup la tu, stop makan and duit makan tu beli la kerusi untuk customer okeh!!

nak jadikan cerita, aku kene settlekan benda ni 2 peringkat, mula2 urusan dgn customer service pastu dengan kat kaunter penerimaan dia... dalam 5 tempat customer service yang ada satu je yang bukak!!!! gila betol! dah la 6 orang yang tunggu! pompuan2 extra 4 ekor tu nak buat apa? PATI? ke nak buat perhiasan? kalau ye pon nak buat perhiasan cari la yang CANTEK siket.. ni semua CAmTaEK buat apa... perut tu kalau buat spare tyre, satu jakarta dia boleh support.. pastu kalau rasa xcukup tepung gomak kat umah kikis muke dia! siyesly, jgn la HORROR sgt kalau ye pon nak jadi perhiasan.. elok je 4 ekor lagi tu borak2 macam xda customer lain nak uruskan... memang siot nak mampos... lepas dekat sejam lebih tunggu baru la 2nd kaunter aktif balik.. selamat ko xpanggil aku.. kalau x memang ko kene tumbukan sulung dari aku.. ko xtahu , tulang aku ni tulang besi.. nampak je aku ni kering melidi tp tulang aku LUAR BIASA! xmungkin patah punya! kalau nak pipi tu chubby lagi try la panggil nama aku..

yang best tu, lepas pompuan tu panggil, the first kaunter tu panggil number aku... to my great HORROR aku org last! selamat la mbak tu baik.. kalau x, hesh.... geram betol aku pegawai2 diorang ni... nak kata hebat, xlah..cantek? xjugak seksi? seksa adalah... pastu nak cover pakai foundation tebal sepuloh inchi.. kononnya nak nampakkan ko tu sawo matang la? padahal ular sawo! hahaha.. nampak leher haaa hambik kau! siang diatas malam dibawah.. kalau ye pon nak pakai foundation pakai la merata biar kat leher tu nampak putih jugak.. ngong betol.. aku yang lelaki ni pon bleh pk logik! kalau rasa kedekot, pakai nipis2 sudah jadi sekata dari pakai 10 inchi atas tp leher hitam jugak ape kess... kompem2 la org kate ko hitam gaak... bongok.. nanti kalau nak belajar mekup hantar kat member aku aku... minah hawt nama dia.. dia memang pandai bab2 ni, siap x da kerja, buat rambut lepas kelas.. haaa tu kan... passion fruit nye pasal! xyah kuar nak curl rambut... duk umah pon xpe...ok!

geram aku... ni la etika kerja ramai org.. gaji nak byk kerja xnak... kalau mak bapak korang ada berjuta-juta RINGGIT nak support kau and anak2 ko nanti xpe la, ni parents pon ala2 wasiat 10 ribu je sorang xyah la nak belagak.. 10 ribu tu bagi kat aku sekejap je habis!! malas ya rabbi! kalau malas, jadi cantik! masalahnya korang tu tak! kalau la bank tu 1st requirement dia nak cantek, kompem xsempat nak sini borang, borang tu dah automatic terkoyak... dia pon tahu korang xcantek tahu x!! kerja la weyh!!!

ok tetbe ngantuk.. zzzzzz